23 Aralık 2013 Pazartesi

WoW Hakkında Bilmedikleriniz (5)

# Druidler form değiştirdikleri andan itibaren birkaç saniye boyunca cast yapamazlardı. Bunun önüne geçebilmek için bir talent vardı.

# Shamanların two handed axe ve two handed mace kullanabildikleri bir talentleri var idi.

# Oyunda cast barlar yok iken Shamanlar ve Druidler "fake cast" amacıyla hearthstonelarını kullanır böylece heal atarlardı (aynı cast animasyonuna sahipler).

# Shattrath'da Paris Hilton'un yanında "Ricole Nichie" adlı bir npc var ve sadece Eye of Divinity'i equip etmiş priestlar tarafından görülebilir.

# Karşı tarafla (alliance/horde) çizgileri harf olarak kullanarak konuşabilirdiniz. |-| | | |< | |_ |_ 

Gurubashi Catacombs TBC de eklenilmesi düşünülen ilk arenaydı fakat rafa kaldırıldı.

# Scholomance'den düşen mavi bir cloth item'ın üzerinde set bonus olarak armor ve nedeni hakkında bir bilgi yok.

# Azshara'daki Hippogryphlar normal moblardan daha yavaş hareket ederlerdi ve genellikle botlar tarafından 7/24 farmlanırlardı.

# Sap atınca roguelar görünmezlikten çıkıyordu ve sap attıktan sonra %90 ihtimalle görünmezlikte kalmayı sağlayan bir talent vardı. Eğer o %10luk ihtimal gerçekleşirse zindanlarda CC yaparken çok vahim durumlar oluyordu.

# TBC betada Netherstormda bir questin hediyesi fiziksel hasar yerine arcane hasar veren bir dagger idi. Bu hasar spell damage ile ölçekleniyordu, bu yüzden mageler bu dagger'ı kullandıklarında melee olarak sağlam hasar verebiliyorlardı.
http://www.youtube.com/watch?v=Vbh1sDDkB3k

# Balance druidler Vanilla çıktığında tamamen gereksizlerdi. Vanillanın yarısına gelinmişken Moonkin form eklendi fakat hala "gereksiz" sıfatını korumayı başardı.

# Deeprun Tram'ın Stormwind ile Darnassus'u birleştireceği düşünülüyordu.

# Baron Rivendare'nin mountu %0.02 şansla düşüyordu ve bu mounta sahip kişilere inanılmaz şansı kişiler olarak bakılıyordu (özellikle alliance'da). Bugün %1 şansla düşmekte.

# Rogueların detect traps yetenekleri "Swirly Ball" animasyonuna sahipti. Bütün roguelar bu özelliğin animasyonunu çok seviyordu ve durmadan kullanıyorlardı. Blizzard bunu oyundan kaldırınca büyük protestolar oldu.
Ve o elim patch gelmeden dakikalar önce kaydedilmiş trajik bir video;
http://www.youtube.com/watch?v=tcgZ5F8hRVA
# Dun Morogh'da bir mağara vardı ve bu mağaraya girdiğinizde Silithus general chatini görebiliyordunuz.

# Rogueların posion brewing adlı bir meslekleri vardı, silah üzerindeki poison stackleri attack yaptıkça azalıyordu ve boss fightı sürece zehirlerini yeniden yeniden sürmek zorunda kalıyorlardı.

# Blizzard Vanilla boyunca Shadowfang Keep'in en sevdikleri zindan olduğu ve üzerinde en çok zaman harcadıkları zindan olduğunu vurguladı.

# Orc ırksal yeteneği Blood Fury sadece melee attack power'ını %25 arttırıyordu ve Blood Fury sona erdiğinden attack powerınızın %25'ini 45 saniye boyunca kaybediyor ve healing'inizi %50 düşürüyordu. Orc warlock, orc resto/ele shamanlar için gayet gereksiz bir yetenekti.

# Bütün Polearmlar Spear olarak anılıyordus.

# Fight esnasında kıyafetlerinizi ve silahlarınızı değiştirebiliyordunuz, şu an sadece silahlarınızı değiştirebilirsiniz.

# Öldüğünüzde durability kaybetmiyordunuz fakat fight esnasında kaybettiğiniz durability çok fazla idi.

# Hunterlar 1 agilityden 2 attack power kazanıyorlardı.

# Hunterlar combatteyken trap atamazlardı. TBC de değişti ve 2 sn cast time ile yapabiliyorlardı.

# Hunter'ın survival talent ağacının isminin "Outdoormanship" olduğunu biliyor muydunuz?

# Paladinlerin Holy Wrath yeteneğinin ismi "Judgement" idi.

# Duellola başlangıçlarındaki geri sayım yoktu.

#PvP trinketleri sınıflara özeldi, örnekleyecek olursak warriorlarınki sadece stundan çıkarırken warlocklarınki root açıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder