# Undead'ler Alliance ile iletişim kurabiliyorlardı.
# Undead'ler gerçekten Undead idi (şu an humanoid olarak sınıflandırılıyorlar), bu yüzden üzerlerinde Exorcism kullanılabiliyordu (exorcism sadece undead ve demonlarda kullanılıyordu)
# Will of the Forsaken sizi Sleep, Polymorph and Fear'e karşı immune olmanızı sağlayan pasif bir buff idi. Uzun sürmeden değiştirildi.
# Pelerinler betaya kadar görülebilir değil idi, oyuncuların isteğiyle düzeltildi.
# CC efektleri PvPde de PvE deki kadar uzun süreliydi, bir mage veya rogue sizi 1 dakika veya daha fazla CC yapabilirdi.
# Mageler erken zamanlarda Invisibility özelliğine sahiptiler ve invisible iken pyroblast atabiliyorlardı. Diğer oyuncuların geniş çaplı protestoları sonucu kaldırıldı.
# Neutral şehirlerde guardlar yoktu, bunun yerine katliam festivalleri vardı.
# Maraudon Content patchi ile eklendi.
# Warrior Charge özelliği sizi hızla düşmanınıza göndermek yerine düşmanınıza teleport ediyordu.
# Wand'lar auto-shoot yapamıyordu, her vurmak istediğinizde clicklemeniz gerekmekte idi.
# Spell sınıfları eski weapon skill tarzı skill systemine sahiptiler. "Your skill in Fire has increased to 93"
# Koskaca Barrens'de bir adet mezarlık ve flight point vardı.
# Warlock'ların Banish özelliğinin yarım saat CD'si var idi.
# Rogue'lar ve Druid'ler "Feign Death" özelliğine sahiptiler fakat bu daha sonra Hunter'a transfer edildi.
# Mage'ler Rogue'ların Pick Lock özelliğine benzer bir özelliğe sahiptiler ve adı "Khadgar's Unlocking" idi.
# Yüksek level Enchanter trainerının tek adresi Uldaman idi.
# Her büyük şehrin kendine özel Auction House'u var idi, bu yüzden Darnassus AH'si bi işe yaramıyordu.
# Oyun dosyalarında Azshara Crater adlı rafa kaldırılmış ve oyuna hiç eklenmemiş bir battleground bulunmakta.
# Scarlet Monastery'nin tüm kanatları tek bir instance idi, fakat çok büyük olduğu için 4'e bölündü.
# The Black Morass (bossları ve mobları olmadan) 2004 yılından beri oyun dosyaları içinde idi.
# Hellfire Peninsula 54-60 level bölgesi olacağı sanılıyordu.
#Western Plaguelands'deki elitelerin bulunduğu zor bir bölge idi (MC gearlı oyuncular zorluk çekiyorlardı). Araj the Summoner 20 ve üzeri kişi için tasarlanmıştı. Ve bölgenin etrafı yıkık duvarlar ile çevirliydi, sonradan silindi.
# Programmer isle ve Designer Isle oyun dosyaları içindedir fakat ulaşılamaz.
# Eğer Orjinal WoW sinematiğine bakarsanız Silithus'un yarısının olmadığını görürsünüz. Çünkü o vakitte yarısı gerçekten yoktu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder