24 Aralık 2013 Salı

Siege Of Orgrimmar Boss Taktikleri (Paragons of the Klaxxi)

Paragons of the Klaxxi

Yine uzunluğuyla beni benden alan bir boss anlatımı daha...
Gereksiz mobları kesip paragonların olduğu odaya girdiğimizde havada uçan ve farklı platformlarda duran klaxxi böcüklerini görüyoruz. Paragonlar toplam 9 tane ama biz aynı anda sadece 3 tanesiyle savaşıyor olacağız. Hangilerinin ilk olacağını anlamamız için blizzard bir buff ekledir Ready to Fight buffına sahip paragonların kafalarında bir kırmızı ışık göze çarpıcaktır.

Sıralama tamamen rasgele yapılacağı ve 9 tane boss olduğunu göz önüne alırsak hatırı sayılır bir kombinasyon mevcut bu yüzden kombinasyonları anlatamıyorum ama bossları tek tek ele alacağım.

Kil'ruk the Wind-Reaver

Exposed Veins : Stacklenen tank debuffı, bu debuff Kilruk un kendisinden değil diğer bir paragon olan Xaril the poisoned mind dan alınan hasarı %10 arttırmakta.

Gouge : Kil'ruk un tankı stunladığı özelliği hemen arkasından gelen Multilate ise tankın aniden ölmesine sebep olabilir, bu sırada diğer tank Kil'ruk u üstüne almalıdır.

Death from Above : Kilruk yaklaşık 20 saniyede bir bunu kullanır, havaya sıçrar ve rasgele bir raid oyuncusunun üstüne iner ve 5 yard mesafedekilere fiziksel hasar verir.

Kil'ruk öldüğünde cesedini lootlayan bir dps Reave özelliğini alır, bu ektra action button ekler ve ileri doğru sıçrayarak iniş noktasına hasar vermenizi sağlar (10 yard radius içinde)

Xaril the Poison Mind :

Tenderizining Strike : Stacklenen tank debuffı, bu debuffta Kil'rukun tanka fazla hasar vermesini sağlamakta, tank değişiminde dikkat edilmeli

Caustic Blood : Yine stacklenen bir tank debuffı orta dereceli hasar vermesine karşın 10 stack e ulaşırsa Bloody Explosiona sebep olurki bu tüm raide hasar verir.

Toxic injection : Raid üyelerine farklı renklerde bir toxin enjekte eder bunları tek tek anlatıyım:

Kırmızı : Herkesten uzak durmalıdır 10 yard mesafedekilere yüksek hasar verir
Mavi : Ölümcül hasar verir, 10 yard içindeki oyuncular arasında dağıtılır AMA, 10 mande en fazla 2, 25 mande ise eb fazla 3 oyuncu arasında dağılır, daha fazla oyuncu olması alınan hasarı azaltmaz aksine 3 ün üstündekilere gereksiz hasar verir dikkat edilmesi gerekir.
Sarı : oyuncunun altında poison bulutu oluşturur üstünde durulmamalıdır.

Xaril öldüğünde cesedinde Vast Apotherical Knowledge özelliğini bırakır bu bir healer buffıdır.Active edildikten sonra 10 saniye boyunca yaptığı healing değerini depolar ve 10 saniye bittiğinde ve hedef ilk hasarını aldığında aktive olur ve büyük bir heal almış olur.
Bunun kullanımının asıl yeri heroictir, ama burdada denenip öğrenilmesinde yarar var.

Kaz'tik the Manipulator :

Çok sinir bozucu bir arkadaştır kendisi
Kaz'tik oyuna girdiğinde alanın 4 kenarında Hungry Kunchonglar belirir bunlar normalde Thick shell adında bir zırhları vardır ve hasar almazlar, ama Kaz'tik in belli özellikleriyle aktive olucaklar

Hungry Kunchonglar sabir dururlar ve tanklanmalarına gerek yoktur. Belirli aralıklarla Kaz'tik rasgele bir oyuncuya Mesmerize atar, bu oyuncu kontrolünü kaybeder ve hungry kunchonga yem olmak üzere yola koyulur. bunu channeling efektinden görebilirsiniz (Sarımsı bir çizgi) Eğer bu oyuncu kunchonga ulaşırsa anında ölür, Priest Grip çok işe yarar burda!
Kunchongun canı %30 kadar düşürüldüğünde Mesmerize bozulur.(Bu esnada Thick Shell buffı kaybolur) Mesmerize aynı zamanda orta halli bir hasar verirken her saniye kunchongun enerjisini 7 arttırır ve full enerjiye ulaşan kunchonglar MAture kunchonga dönüşür, 
Bunların Swipe adlı çok hasar veren bir cleave vuruşu vardır Melee dikkat! aslında herkes dikkat ve anında tanklanmaları ve öldürülmeleri gerekir.

Kil'rukun cesedinden alınabilen Reave özelliğ bu mobların Thick shellini kırar.

Sonic Projection : Kaz'tik in rasgele attığı bir özelliği yavaş hareket eden bir atış önünde duranlara orta dereceli hasar verir.

Kaz'tik öldüğünde Master of Puppets buffı cesedinden alınabilir bu buff kullanıldığında size yardım eden bir add çıkartır, devamlı kullanın.



Korven The Prime : 

Encase in Amber : Nefret nefret... Korven büyük ihtimalle hemen kurtulmanız gereken bosstur. 1. öncelikte olmalıdır. Canı yarıya %50 ye inen diğer bir bossu amberle sarar ve amber 10 saniye içinde yokedilmezse canını fuller, bu savaşı uzatır ve muhtemek bir wipe a sebep olur.
Taktik!
Exploding sheep olarak biz denedik olmadı yani amberle uğraşılmıyor... bizde önce korveni %60 a indirip sonra rasgele bir bossu %50 altına zorluyoruz korven diğer bossa amber attığında hero vs. korvene girişip kendisinden kurtuluyoruz. Tavsiye ederim.

Shield Bash : Korvenin tankını 6 Sn. Stunlar ve hemen ardından Vicous Assault gelir buda bir seri vuruştur ve önündeki hedeflere yüksek hasar verir. ilk vuruşta bleed de açar. Tanklar ve healerlar buna hazırlıklı olmalıdır.

Korven öldüğünde cesedinden Master of Amber buffı alınabilir buda bir raid oyuncusuna Ice Block benzeri bir kalkan atmanıza yarar, Canı çok düşük ölmek üzere olan birini kurtarmak için kullanın.

Iyyokuk the Lucid : 

Diminish : Rasgele bir oyuncuya toplam canının %34 ü kadar bir hasar verir, Oyuncu %25 in altındaysa anında ölür.

Calculate : tüm raid üyelerine bir renk bir sayı ve bir şekil içeren bir debuff verir bunun nasıl dağıtıldığını yada tam olarak ne anlama geldikleri halen bilinmiyor.

Insane Calculation : Fiery Edge : Rasgele bir oyuncuyu seçen boss bu oyuncunun üstündeki yukarıda anlattığımız buff ile aynı olan (renk sayı veya şekilleri aynı olan (Rasgele(ne saçmalık))) oyuncuları birbirine bağlar. Bu kadar anlattığımıza bakmayın tek yapmanız fazla kımıldamamak , çizgileri kesiştirmemek, cizgilerden geçmemektir. 

Iyyokuk öldüğünde Ingenious buffı cesedinden healerlar tarafından alınabilir. Ekstra bir düğme çıkar ve bu özellikile healır ın attığı spell aynı class aynı race hatta sanırım aynı cins olan diğer oyunculara kopyalanır, Saçmalıkta son nokta, napalım bütün dpsleri dişi gnome mage mi alalım...

Ka'roz the Locust

Flash : Karoz rasgele bir raid oyuncusuna charge eder ve yolu üstünde Whirling adında bir alan bırakır bundan kaçınılmalıdır, sizi döndürür ve 135k hasar verir.

Hurl Amber : Havaya yükselir ve yere Amber atar ve açılan alanda hasar veren bir void oluşturur bundanda kaşılmalıdır.

Öldüğünde cesedinde Strong Legs buffını bırakır bu buff bossun Hurl amber özelliğini verir.


Skeer the Bloodseeker : 

Hewn : Stacklenen tank debuffı bu debuff tankın Rik'kal den %10 fazla hasar almasına sebep olur, tanklar dikkat

Bloodletting : odanın çevresinde bloods isimli yaratıklar summonlar (Slime ama kırmızı) bunlar en çok hasar almış bossa doğru hareket etmeye başlarlar, ve bossun canını, bloodlarda ne kadar can kalmışsa o kadar doldururlar, 10 mande 2, 25 mande 3 blood çıkar.

Skeer öldüğünde Bloodthirsty buffı cesedinden alınabilir, bu buff raidin çok hasar aldığı zamanlarda aktive edilmelidir.


Rik'kal the Dissector : 

Genetic Alteration : Stacklenen tank debuffı, Bu debuffta Rikkali tanklayan tankın Skeerden her stack için %10 fazla hasar almasına sebep olur.

Injection : inanılmaz sinir bozucu... Rikkal hedefine bu stacklenen debuffı belli aralıklarla uygular. ve süre dolduğunda bol miktarda Amber paraziti çıkar ortaya, bu allan cezaları rasgele birinin peşine takılırlar, feed özellikleri sayesinde her 10 saniyede bir canlarını fullerler, ölmek bilmezler... delirtirler valla uyarmadı demeyin.

Rik'kal belli aralıklarla rasgele bir oyuncuyu bir akrebe dönüştürür. Bu haldeyken kullanılabilen 4 özellik vardır.
Claw : Düz saldırı hasar vermek için,
Swipe : ön cone saldırısı, Stingden etkilenmiş hedeflere 2x hasar verir
Sting :DoT Hedefin her saniye hasar almasını sağlar
Prey : yukarıda adı geçen allan cezası parazitleri anında öldürü (oh be)

Rik'kal öldüğünde cesedinden Mad Scientist buffı alınabilir(Güzel isim ama) Alan oyuncuyu 2 dakika cooldownda yukarıda anlattığım Akrebe dönüştürür.

Hisek the Swarmkeeper : 

Multi-shot : Rasgele raid oyuncularına fiziksel hasar veren bir atış

Aim : Bu önemli bir konu wipe sebebi olabilir ; rasgele bir oyuncuyu seçen boss onu geriye atar ve bir çizgi oluşur verilecek hasar bu çizgiye dizilen oyuncular arasında dağılır AMA bu oyuncularda 5 yard etrafındakilere hasar vericektir. cizgi üstünde üst üste duran 3-4 oyuncu anında ölebilir, çizgiye doğru aralıklarla dizilmek önemlidir.

Hisek Öldüğünde cesedinden Compound Eye Buffı alınabilir, Bu buff öldürülmekte olan bossa atılmalıdır, hem bossun %15 fazla hasar olmasını sağlar, boss ne kadar uzak ise o kadarda fazla vururki güzel bişi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder