# Oyundaki ilk legendary item Barron Geddon'dan düşen bir kolye idi(http://www.wowwiki.com/Talisman_of_Binding_Shard). Oyundan kaldırıldı fakat kaldırılmadan evvel buna sahip olmayı başarabilen kişileri bu itemi saklama şansı verildi.
# Hunter Betada son takdim edilen sınıftı.
# Paladin'in Judgement'i cast süresine sahipti.
# Shaman'ın Enhancement ağacı birkaç tanking talent/spell'ine sahipti, gerçi kimi trash harici birşey tanklayabildikleri de söylenemezdi.
# Warlock'lar insanları uçurumlara summonlayabilir, Mage ve diğer diğer sınıflar insanları su altında CC yaparak onları boğarak öldürebilirlerdi.
# Warrior'un Recklessness'i düşmanın armorunu 0'a düşürmek için kullanılıyordu.
# Oyun yayınlandığında hiç PvP contenti yoktu (Battlegroundlar ve Honor sistemi)
# Flight master'lar saldırıldığında mob summonlamadığından yaşarken bulmak zordu.
# Birçok insan bilmez ama WoW'da tıkla ve git seçeneği vardır. Rpd oyunlarındaki gibi yere tıklayıp karakterinizin buraya yürümesini sağlayabilirsiniz.
# Paladin'lerin Seal of Fury, Seal of the Crusader, Seal of Sacrifice, Seal of Wrath gibi zibilyon tane seal'i silindi. Ayrıca betada Crusader Strike ve Holy
Strike isimli abilityleri vardı.
# Warlock'un Felsteed'inin adı "Nightmare" idi.
# Kick ve diğer inteerupt abilityleri %75 hit şansına sahipti.
# Mage'lerin Arcane Explosion'i instant yapabilmek için arcane ağacında 5 talent puanı harcamak zorundaydılar. Evocation ise talent idi.
# Shaman'lar Magma Blast ve Lightning Shock adlı abilitylere sahiptiler.
# Vanilladan itibaren "Hybrid Class"ın anlamı tam olarak "Hybrid Class" idi. Paladin'ler/Druid'ler/Shaman'lar gearlarında tüm statlara sahiptiler, ve nedendir bilinmez Rogue, Warrior ve bazı classlar gearlarından spirit ve bazı diğer gereksiz statlara sahiptiler.
# Windfury Weapon procları birbirinden proclayabiliyordu. Teorik olarak Shaman'ların bir raid boss'una tek atabilme ihtimalleri vardı.
# Paladin'in Reckoning talenti sonsuza stacklenebiliyordu, hatta Lord Kazzak'a one shot atmak için kullanılıyordu. Bu olaydan 24 saat sonra hotfix ile düzeltildi. Video;
http://www.youtube.com/watch?v=aX2JEKVn-U4
# Mage'ler ve Priest'ler "Sleep" adlı bir spell'e sahiptiler.
# Eviscerate ölçeklenmemiş ham/temel hasara sahipti, bu yüzden çıplak bir rogue full T3'lü rogue ile aynı Eviscerate hasarı vurabiliyordu.
# En iyi level 60 Warrior dps itemi level 44 mail eldivendi (Edgemaster's Handguards), çünkü weapon skill bonusuna sahipti.
# Rogue ve Warrior'un mace specialization'ı insanları rastgele stunlamak için kullanılıyordu. WotLK ile birlikte ARP'ye çevrildi (armor reduction).
# Mortal strike %200 silah hasarı vuruyordu, ayrıca %50 healing debuffı veriyordu fakar neredeyse gereksizdi çünkü cloth giyenler 1-2 vuruşta ölüyorlardı.
# Düşman oyuncuların üzerindeki debuffları görme ihtimaliniz yoktu, fakat Mage'ler "Detect Magic" adlı bir yeteneğe sahiptiler.
# Deathwish ve Enrage korkunç bir dps artışına sebebiyet verecek şekilde stackleniyordu (Enrage 40% tı).
# Wildhammer clan ve Raventusk trolleri ire rep kazanmanın yolu vardı fakat hiçbir ödülü bulnmadığından oyundan kaldırıldı.
# Boss'ların sadece 8 debuff slotu vardı ve bazen warriorlar Deep Wounds talentine puan veridiklerinden raidden atılabiliyorlardı.
# Hunter ve Warlock petleri hiçbir stat ile ölçeklenmiyordu.
# Çoğu oyuncu Vanillandaki en kötü questin "Deep Ocean, Vast Sea..." olduğunu düşünürdü, çünkü nefes süresi 60 saniye idi ve murloclar duvarlardan geçerek üzerleinize koşabiliyorlardı.
# Arcane resistance yoktu, fakat Holy resistance vardı. Günümüzde tam tersi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder