24 Aralık 2013 Salı

Siege of Orgrimmar Boss Taktikleri (Kor’kron Dark Shaman)

Kor’kron Dark Shaman

Bu bossta iki shaman ile karşılaşıyoruz. Bu bosslar, canı azaldıkça yeni ability kazanıyorlar. Ayrıca bossların yaptığı AoE ler, fight boyunca (bazıları uzun süre) kaldığı için fight sonuna doğru pek fazla savaşacak bölge kalmayabiliyor ve fight daha zor hale gelebiliyor. Bossların canı %25 e düştüğünde her ikisininde yaptığı hasar miktarı artıyor. Bossların artan hasar miktarını ve savaş bölgesinin azalmasını düşünürsek, fight kolay başlıyor ama zor bitiyor denilebilir.

Bossa başlamadan önce vadideki tüm addleri temizlemenizde fayda var. Gerekli alanı oluşturduktan sonra Garroshun odasına giderek bossları orada bulabilirsiniz. Daha sonra dışarı çekerek fighta başlayabilirsiniz.

Shamanların bindiği kurtlar var. Bu kurtların canları pek fazla yok, yani hemen fight başında öldürmenizde fayda var. AoE yaparak kısa sürede öldürebilirsiniz.

Shamanlardan birisinin adı Haromm, diğeri ise Kardris. Shamanların yeteneklerine bakacak olursak ;

%100 canda;
Haromm tanklara yaptığı bir abilitye sahip. Tank değişimi gerektiren bir ability.
Kardris ise interrupt edilebilir bir abilitye sahip. Yüksek sayılacak miktarda hasar verdiği için interrupt edilmesinde fayda var.
%85 canda;
Haromm Toxic Mist kazanıyor. Bu bir dot spell. Rastgele bir oyuncuya atarak 30sn boyunca oyuncuya hasar veriyor. Bu debuff dispellenemez.
Kardris Toxic Storm kazanıyor. Bu spell, bir alanda hortum çıkarıyor. Her 30sn de bir yaptığı bu hortum, yaklaşık 90 saniye boyunca bölgede kalıyor.
%65 canda;
Haromm Foul Stream kazanıyor. Bu ability, zemine yeşil bir alan çıkarıyor ve üzerine gelen oyunculara hasar veriyor. Haromm, her 30sn de bir bu ability i yapıyor.
Kardris Foul Geyser kazanıyor. Bu abilitysi ile Foul Slimes adında add çıkarıyor. Bu addler tanklanabilir. Addler, 3 yard yakınındaki herkese hasar verdiği için kısa sürede AoE ile öldürülmesi gerekiyor. 
%50 canda;
Haromm Ashen Wall kazanıyor. Bu ability ile elementallardan oluşan bir duvar oluşturuyor. Bu duvar melee range e gelen oyunculara yüksek miktarda hasar veriyor. Bu duvarın içinden geçmeye çalışmak yerine (geçebiliyor olsanızda) etrafından dolaşmanızda fayda var.
Kardris Falling Ash kazanıyor. Bu ability ile bir bölgeyi işaretleyerek bu bölgeye havadan bir gök taşı düşürüyor.
%50 den sonra bosslar başka bir yetenek kazanmıyor. Ancak daha öncede belirttiğim gibi, bossların canı %25 e geldiğinde yaptıkları hasar artıyor.

Video
http://www.youtube.com/watch?v=0jgGRzbC5SI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder