26 Aralık 2013 Perşembe

Echo adaları harekatı(operation echo ısles)

Giriş

Voljin: Karamızrağın(Darkspear'ın) oğulları ve kızları.Kabilenin dostları.Bügün senjin köyünün kıyısında bizim olan şeyi geri almak için toplanıyoruz.Gelin şimdi.Echo adalrının kurtuluşuna katılın.Zalazane düşecek.

Voljin:Adalara yürümek ve onları Zalazane'nin kötü yönetiminden kurtarmak için hazırlanıyoruz.Bana katılın.

Voljin:Zalazane'nin zamanı geldi.Karamızrak(Darkspear) yeniden düzgün bir eve sahip olacak.Hazır olun.

Voljin:Geldin.Akıllı kız kardeşim.Karamızrak(Darkspear) sana minnet duyuyor.

Zentabra:Tabii ki senjin'in oğlu.Zentabra her zaman sözünü tutar.

Voljin:Zaman geldi.Karamızrak(Darkspear) savaşçıları hazır olun.Loa bizimle yürüyor.Hazırmısınız Vanira,Zentabra?

Vanira:Elementler..Evet.Onlar da bizimle yürüyor.

Zentabra:Bu adadaki hayvanlar da.

Bwonsamdi'nin aranması


Voljin:O zaman gidelim.Önce bwonsamdi'ye.Eğer bunu kazanıcaksak onun mojosunun bizim tarafımızda olmasına ihtiyacımız var.

Bwonsamdi:Kim benim kemiklerimi titretiyor?Onlar bwonsamdinin ve dokunulmamalı.

Voljin:Ben voljin.Senjin'in oğlu.Buraya senin yardımını istemeye geldik,büyük Bwonsamdi.

Bwonsamdi:Hımm..Kim olduğunu biliyorum,gölgeavcısı ve ne istediğini biliyorum.
Ama sana yardım edeceğimi nereden çıkardın?Beni diğer taraftan çağırmak akıllıca birşey değil.

Voljin:Sadece kendim için istemiyorum,yüksek ruh.Karamızrak(Darkspear) kabilesi adına.Halkım adına.

Bwonsamdi: Darkspear...Davulları duyalı uzun zaman oldu.Ayinlerdeki adaklardan içeli...Ölülerinize bakıyorum,voljin.Ama hiçbir şey için.Neden Karamızrak(Darkspear) Bwonsamdi'yi unuttu?

Voljin:Uzaklaştırıldık,yüksek ruh.Efsun ustası Zalazane adaları bizden aldı,bizi delirtti,birbirimizle savaştırttı.Echo adalarındaki tek troller onun akılsız voodoo köleleri.

Bwonsamdi:Zalazane...

Voljin:Yardım et,Bwonsamdi.Evimizi geri almamıza yardım et.Karamızrakları(Darkspearları) echo adalarına geri getir ve davulları yeniden duyacaksın,adaklardan bir daha içeceksin.Ben,senjin'in oğlu olarak söz veriyorum.

Bwonsamdi:Hımm..Bunu ne kadar istediğinizi görme zamanı.Buna değer misiniz görme zamanı..

Bwonsamdi:Benimle karşılaşabileceğine inanıyor musun?Vazgeç,gölge avcısı.

Voljin:Ben değil,büyük ruh.Kabilem.

Voljin:Hepimiz bekliyorlar.Şimdi eski evimiz için savaşıyoruz.Bizim olanı alacağız.

Bwonsamdi:Yeter.Büyük bir mojon var,Voljin.Belki de yardım etmeye değersin.

Bwonsamdi: Denizin karşısındaki eski köye gidin.Onu alın.O zamn yardım edeceğim.

Bwonsamdi: Karamızrak'ın(Darkspear'ın) ruhları,kalkın.Eski maskelerinizi alın.Kanlı mızraklarınız alın.Artık Voljin'i takip edeceksin.Şimdi gidin ve nimetimi akıllıca kullanın.


Adaların alınması


Voljin:Zalazane'yi küçümsemeyin.Hileci bir düşman.Kurnaz ve voododa güçlü.Hazırmısınız?Yürüyün.

Voljin:Zaman geldi.Efsun ustası.Karamızrak'ın(Darkspear'ın) oğulları ve kızları geldi.Seni denize süreceğiz.

Zalazane:Öyle bir şey yapmayacaksın,gölge avcısı.Echo adaları benim.

Zalazane:Voodoomun gücüne tanık olun.Bu adayı canlı terk edemeyeceksiniz.

Voljin:Kaçmasına izin veremeyiz.

Zentabra:Zentabra'dan kaçılamaz.O bu adadayken olmaz.

Voljin:O zaman bul onu,bilge kişi.Git.

Zentabra:Buranın batısında kara büyüyle uğraşıyor.

Voljin:Çok uzun süre değil.Bunu bitirme zamanı geldi.

Zalazane: (Uğursuzca güler)

Voljin:Vazgeç,Zalazane.Şimdi bitecek.

Zalazane:Aptal!Kaçmıyorum.Seni o değerli kabilenle beraber öldürmek için buraya çektim.

Zalazane:Fark etmez.Ben dokunulamam.Hiç bir canlı bu engeli geçemez.Echo adaları Zalazane'nin,gölge avcısı.Şimdi ve sonsuza kadar.

Bwonsamdi: (Zalazane'den daha güçlü bir şekilde uğursuzca güler)

Zalazane:Kim?O kim?

Bwonsamdi:Zalazane:Senin olduğunu sandığın şey aslında benim.Karamızrak'ın(Darkspear'ın) ölüleri benim,büyücü, ve sen de onlara katılacaksın.

Zalazane:H..Ha...Hayıııııır....

Kapanış

Voljin:Bu kadar kötü bir troll için uygun bir son.Bwonsamdi,benim ve bütün Karamızrak'ın(Darkspear'ın) teşekkürleri senindir.Uygun bir şekilde onurlandırmaya devam edeceğiz.

Bwonsamdi: Karamızrak(Darkspear) davullarını yeniden duymak iyi olacak.Artık sen bakacaksın,Voljin.Bwonsamdi seni öteki tarafta bekleyecek.

Voljin:Köye dönme zamanı.Evimizi yeniden inşa etme zamanı.Karamızrakların(Darkspearların) evini.Bizimle kalacak mısın,bilge Zentabra?

Zentabra:Kader seninle olsun,Voljin.İyi zamanda ve kötü zamanda.Kalacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder